Mitas guldkorn

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Marita "Mita" - 6 juli 2010 16:46

idag har det varit lite mer molnigt och svalare i luften. Perfekt för att hålla på och greja inne en hel del.

Vi åker ju i slutet på+ veckan, och jag är ju sån att jag måste städa och fixa med allt möjligt, det kan inte hjälpas,

Nu sitter jag här i vindskyddet en stund innan maten, känner att det börjar knorra i magen.

Solen kom fram lite mer förut,och då slängde jag mig i solstolen ett tag, och tvärsomnade. Man är rätt mosig sen kan jag säga, krävdes en stor mugg starkt kaffe för att komma på banan igen,

Som sagt,det kommer att bli lite mer sporadiskt med bloggandet framöver, men jag kommer nog inte helt att kunna hålla mig ifrån,

Ha de......

 

free myspace comments

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards