Mitas guldkorn

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Marita "Mita" - 28 maj 2010 18:28

det har det varit en hel del idag,bäst att passa på,i morgon ska det tydligen bli sämre väder.

Peppe och jag gick bort till Konsum på förmiddan efter jag varit till apoteket. Köpte lite småplock som var lätt att bära,och så skulle jag ha folieformar.Såna där små som man bakar kakor i.Då fanns det inga,  så typiskt. Jag hade hittat ett så gott recept på centerkakor.Men det får bli en annan dag.

Istället har jag planterat lite mer blommor och grejat ute.

    

 

Nu är det väl snart klart med blommor, 

Peppe har letat pannkaka ute nu, han skulle kunna hålla på länge med det,han älskar pannkaka precis som matte, men det får inte bli för mycket av det goda.  

Nu ska jag fixa klart tacogratängen, det suger riktigt i maggen efter mat. Får stilla värsta hungern med lite med sånt här,  

   

    

Pyzam Glitter Text Maker 

Av Marita "Mita" - 28 maj 2010 09:26

ja det måste man ha,den värmer solen alltså,annars är det lite kyliga vindar och morgnar just nu.Förra veckans sommarvärme ligger lite på sparlåga,men bara det inte regnar så är det ok tycker jag.

Ja Anna Bergendahl gick ju inte vidare och det tycker jag är tråkigt,mest för hennes skull.Men hon är så ung och hinner komma igen.

Blir ingen titt nu på festivalen i morgon,för jag tycker dom flesta låtarna är rent bedrövliga enligt min smak.

Nehej,nu håller jag på och gömmer korvsnuttar till Peppe,sen ska jag torka av i vindskyddet allt pollen,så det går att sitta och fika där sen.

Måste åka till apoteket och hämta ut medicinen dom skulle beställa hem också.

Sen ska vi sitta och njuta av solen,    

 


friday myspace orkut friendster comments

Ovido - Quiz & Flashcards