Mitas guldkorn

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Marita "Mita" - 10 december 2009 23:31

Jajamensan,bara att hoppa i säng nu och läsa en stund innan John Blund Dyker upp,han är på G känner jag,

Natti.....

 


Av Marita "Mita" - 10 december 2009 21:40

 

Jag var där en stund,eller man kan säga så här,att jag kommer in ibland.Mest nyfiken på hur dom är klädda.Annars är det ganska långtråkigt med alla intervjuver.

Jag har inte gjort så mycket,förutom aktivering med hundarna och lite matlagning. Gick runt och petade med dammtrasan förut,helt oinspirerat. Jag tror att det är värken som tar ner humöret.

Men vi hade roligt jag och hundarna,dom får mig på bra humör,och dom är så tacksamma och blir så glada när vi skojar till musiken. Vi dansade till Mary`s Boy Child med Boney M,sen låg vi på sängen och vilade.

Man får lyssna på julmusik för att få fram lite julstämning.

  

 Ett par av skivorna jag spelar nu. Sen när jag var och handlade förut, så köpte jag tre filmer. Det är ju sån där så kallad filmfestival,så man kan köpa tre för 99 kr. Dom här rotade jag fram ur högen....

 

Travolta och Julia Roberts filmer är ju klassiker,och den tredje är från 2005 riktigt spännande.

Såg förresten på vädret förut att det ska bli kallare med minusgrader till nästa vecka.Jippii, tänkte jag,inga lortiga hundar,och därmed inte så smutsiga golv. Skönt för dom att slippa denna eviga tasstorkning. 

 

GlitterLive.com" src="http://i341.photobucket.com/albums/o383/glitli/christmas/n136.gif" border="0" alt="" />

Av Marita "Mita" - 10 december 2009 13:25

GlitterLive.com" src="http://i327.photobucket.com/albums/k456/glitl/sec/good-afternoon/003.gif" border="0" alt="" />

Inte tycker jag att tiden borde gå så fort ibland. Jag hinner ju ingenting,undrar vad jag håller på med egentligen?

Gubben tog ju hundarna i morse innan han for iväg,men inte bajsade Peppe.Så jag fick halta runt kvarteret med honom,och då bidde det en hög. Sen åkte jag iväg till Willys och handlade,det var himla länge sen jag var där.Det har mest blivit Ica Maxi stormarknad eller CoopForum. Men Willys är helt klart billigast.

Nu är julskinkan inhandlad i alla fall,plus diverse annat.Inget svårt att fylla kundvagnen.

Nu är latten och mackan avverkade,tidningen läst,får försöka göra lite nytta,och inte bara göra av med pengar,  

See ya....





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards